måndag 9 november 2009

Om skivan blev bra skulle jag...


Tatuerare: Mark Cosgrove

10 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!!!
/mano

Isabella sa...

Tack! Den ska få en släng på R:et till bara. :-)

Mia sa...

Vad modig du är! Jag är så sjukt sugen på en tatuering men jag har inget bra motiv. Vet dock precis vilken tatuerare jag skulle vilja gå till: Niki på Heidi Hay i Gbg.

Isabella sa...

Tack Imsavimsa! Lycka till med din eventuellt kommande tatuering i Gbg!

Lillan sa...

Läcker!

Isabella sa...

Visst är den!

ms sa...

Äsch, vad är väl ett foto av en tatuering när man har fått förmånen att se den "livslevande" :-)

Isabella sa...

Hihi, jaminsann, det har somliga gjort!

Totte sa...

Isabella!
Du kan inte ana hur stolt jag känner mej när någon låter pryda sin kropp för alltid med något man själv skapat...
Jag är oerhört stolt över logon som är gjord för er på det gamla riktiga sättet, för hand, med en kalligrafipenna på papper. Stolt och glad över att den blev så fin som jag ville att den skulle bli. Men när nån tatuerar in nåt som man gjort blir man lite tårögd faktiskt...
Nicke har en Drakhjerta-logo som jag ritat på sin överarm, så nu är du den andra som mina verk pryder :-)

Isabella sa...

Totte, du är bara så BÄST! Idag såg jag Nickes tatuering! Så himla snygg!