måndag 27 april 2009

Skrån

9 kommentarer:

Mia sa...

woooow vilka fantastiskt vackra bilder och med musiken i bakgrunden får man ju så "kuslig" stämning! vem har tagit bilderna? ni syrror e nog så duktiga på att sjunga.... tummen upp ;o)

Isabella sa...

Tack! :-) De bilder där jag inte är med själv har jag tagit. Resten har Dan, min man tagit under en filminspelning i Stockholm. Det är därför dimman ser så fejk ut. Rökmaskin...

Isabella den rara å snälla sa...

Santha hade problem med kommentarfunktionen här. Testar.

Santha sa...

jamen nu lyckas det ju :) Jag är otroligt imponerad av er musik, iofs visste jag att ni är duktiga men... Ja. Så vackert :)

Isebell Novell sa...

Jag håller med de som kommenterat :)
Sagostämning och musikalitet kombinerat. Härligt!!

matti sa...

Jag skulle inte vilja säga "saga"..
Det känns liksom billigt...
Missförstå mig rätt nu, snälla. Uråldrigt? Eh..

Näeh, jag gör en Matti-variant:
Grymt snyggt! Effektfullt och suggestivt. Vackert!

Keep up, sisters!!

Isabella sa...

Santha: Tack! :-)

Isebell Novell: Tack! :-)

Matti: "Saga" är inte så fel. Inte "uråldrigt" heller. Vi började faktiskt så här, i medeltiden, och sjöng också en del Björn Isfält (Ronja Rövardotter) och sånt. Nu har vi gått vidare och vill inte nischa oss i medeltiden (även om dessa bilder signalerar det). Nu kör vi annat. Mest eget. :-)

sofia sa...

Så otroligt fint, skickligt och djupt vackert!!

Isabella sa...

Åh, tack!