onsdag 5 november 2008

Barack

Rätt man vann!

Vi firade, pappa och jag.
Med kokosbollar!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ät en kokosboll för mej också! Vill också fira!

Isabella sa...

Absolut! Pappa sa glädjestrålande att han dagen till ära firade med "negerbollar"... men det vågade jag inte skriva i inlägget, ifall nån skulle få för sig att han var sarkastisk över Obamas seger. :D

Mia sa...

Ha ha...visste att det låg något förtäckt meddelande i "kokosbollar" i inlägget. Han tog väl ett stort glas mjölk till "kalla-det-vad-du-vill-bollarna" kan jag tänka :)

Isabella sa...

Ja, han är en stor mjölkdrickare som älskar choklad! :-)

Anonym sa...

*S* Man FÅR faktiskt säga negerbollar ;) Jag säger det envist trots att spränglingen protesterar men jag tycker det är ett braigt ord sådeså :)

Isabella sa...

Santha: Ja, bland folk som vet vem man är och vad man står för vågar man absolut göra det! :-) Negerbollar, negerbollar, negerbollar!