söndag 10 augusti 2008

Mer kärlek

Idag skålar jag för ännu ett kärlekspar som ingått äktenskap - Sofia och hennes flickvän. Jag önskar er all lycka i livet!

Det har varit en skön dag, lugn men ändå effektiv. Byggarn var i Stockholm med tonåringarna. Felli och jag pysslade på tumanhand här hemma. Vi tvättade, diskade och lyssnade till dagens sommarpratare i P1, komikern David Batra. Han berättade om de svårigheter han och hans fru haft att skaffa barn. Han slog även ett slag för homosexuellas rättighet att adoptera barn och bekräftade min tes att roliga människor ofta är både intellektuella och intelligenta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Isabella!!! Det var en sådan fantastisk dag och kväll, något att alltid minnas och att bevara djupt i hjärtat. Kram!

Mia sa...

Hej, här kommer en litterär utmaning till dig: http://imsavimsa.blogspot.com/2008/08/bokutmaning.html

Isabella sa...

Sofia: Kram! <3

Imsavimsa: Tack, jag antar utmaningen. :-)