fredag 16 oktober 2009

En klunk av det blå

I morgon bitti lördag far Ulvens Döttrar till Stockholm på en spelning. Byggarn är roadie. Helgen därpå far vi till Stockholm igen på fler spelningar! Då är syster E:s livsbiker roddare. Med lite tur kommer vår nya skiva "En klunk av det blå" ut då.

Det jag ser mest fram emot med den spelningen är ändå att få träffa två vänner som jag aldrig sett IRL förut. Matti och Sofia, två pärlor i min bloggvärld. Och jag, en folkskygg en, som plötsligt vågar. Jag tror det började med en flaskpost i webbvågorna. En flaskpost som Matti fiskade upp.

Kulturhuset, Stockholm, 2009-10-23
Café Panorama, våning 5, 19.30 - 20.15
Medeltidsmuseet, våning K1, 21.30-22.00 (Samtidigt spelar Wimme Saari i Panoramacaféet. Missa inte honom, han är hisnande bra!)

5 kommentarer:

Paul sa...

Lycka till!

Poetcarina sa...

Du vet ... om det skorrar till lite, plötsligt, hur som helst, i Stockholm, så är jag där! Puss! All lycka!

ms sa...

Isabella

Det kommer att bli ett galet vackert möte mitt i det enkla lilla. Så vanligt vänligt...

Och fnuligt härligt :-)

Sofia sa...

Så spännande, jag längtar!

Isabella sa...

Paul: Tack! :-)

Poetcarina: Åh, hoppas det skorrar! Tack!

Matti och Sofia: Kram!